thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår gjorde jag inte så mycke, tog de mest lugnt och städade mitt rum och när jag var klar med det fixade jag med mitt hår då jag inte hade något bättre för mig.
På eftermiddag drog vi till Anette och firade Netlié.
När jag kom hem var jag tvungen att lägga mig ett tag sen var det bara att packa och åka ut till jobbet.
Jaa så nu är det jobb några dagar, sen är det bara nästa vecka sen lite semester och det ska bli skönt. Har ju Bo från i helgen fram till början av augusti så jag kommer bo ute hos dom nu, vilket är skönt! Får hoppas att det blir bra väder så man kan bada mycket.
Äntligen är de snat lördag, då är det släktträff och jag är så glad att jag lyckades lösa det i sista sekund så jag kunde åka från jobbet. Det var ju typ 6 år sen man träffade de flesta.. Så det ska bli roligt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: