thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska snart åka ner till stallet igen innan jag åker till jobbet. 
Blev mysig barbacketur idag med hah fortfarande lite galen men det gillar jag.
Red genom sommarhagen och mötte en massa hundar. Sa det till Amanda att jag hade hoppats på att se min lilla kille där men icke. 
Sen precis i slutet av hagen ser jag honom komma fram baken ena kullen. De kopplade honom såklart eftersom de bara såg att två hästar kom, visslade då lite snabbt och vinkade så de skulle se att det var jag.
Och herregud vilket damp han fick, Rolf höll ju på att åka i backen. Men jag sa det att jag kommer förbi senare när jag är nere i stallet igen eftersom jag inte orkade hoppa av.
Stackars liten, så besviken han blev..
Så ska åka förbi där också innan jag åker ut.
Efter stallet körde jag hem Amanda och åkte ut till Lina och käkade lite snabbt.
Imorgon börjar hon plugga wohooo, ska bli så intressant, förstår inte hur sånt där med distans fungerar..
Blir att ringa o kolla hur det gick imorrn sen.
 
Var nyss nere o handlade, bara en massa nyttigt. Detta vecka är det allvar, gymma blir det imorrn också. 
Ska bli skönt, har faktiskt längtat. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: