thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja jag borde ha somnat för längesen men som vanligt när jag väl har kommit hem och kan sova ostört så är de svårt att somna..
Ja det är väldigt mycke som händer just nu och dessa månader kommer bli tuffa, det svåra är att jag redan nu börjar känna att jag inte kommer palla..
Jag vet att jag är stark som person men just nu är inte allt bra psykiskt.
Jag vet inte hur länge jag kommer orka, jag försöker tänka positivt som jag alltid gör men ahh jag vet inte..
Jag skulle egentligen behöva åka bort ett tag men de går inte just nu när de är så mycke som ska fixas.
Och ja jag får en sån otrolig press och det gör att det blir mer ångest.
Jag klagar verkligen inte, jag älskar mitt jobb och jag vill verkligen finnas där för alla hundar men det är svårt när det brister.
Nej det blir väl att fortsätta med samtal hit och dit tills det börjar klarna upp.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: