thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Oj här har de varit fullt upp..
I fredags var det ju upp tidigt och åka med lille valpen till veterinären och det gick jättebra.
Sen åkte vi hem och bara myste,busa och träna lite med lillskiten. Asså såå söt och så duktig, det där kommer bli jättebra!
Sen åkte vi till crt och fixade lite nya grejer och sen drog vi hem en stund till. Sen helt plötsligt var kl 14! Då skulle jag ju vara hos Balto så då var det dags att åka dit. Myste en stund där sen var det bara att skynda sig till stallet.
Ja eftersom min dagsplanering blev helt ur balans.. hade ju tänkt hinna åka ner till stallet o mocka och fixa allting mellan valpen och Balto men så blev det ju inte..
Kom ner till stallet vid 17, hade ju båda hästarna så var inte klar förrens efter 21.. Då var man ju lagom trött. 
Men det blev iallafall två bra ridpass på hästarna.
Sen åkte jag hem, försökte hinna tvätta klart allting och packa.
Kom fram till jobbet strax efter 23, då var det ju bara att lägga sig död i sängen direkt.
Som om inte de räckte var hunden dålig i magen så han väckte mig först halv 2 och sen halv 4.. så jaa inte mycke sömn vilket inte var så roligt eftersom det var fullt upp igår också.
Hade ju första kurstillfället igår på min lunch, vilket blev väldigt bra. Hundarna är helt olika varandra vilket är väldigt roligt att se både för mig själv att se hur de kommer utvecklas och sen för ägarna att se att man har problem med olika saker.
Men det kommer bli jättebra, tyvärr så var det en deltagare som inte kunde delta igår så nu inväntar vi nästa gång.
Kommer troligtvis börja en till kurs direkt efter att denna är klar eller så kommer den börja medans jag fortfarande har denna igång, har redan fått två förfrågningar om kurs igen. Haha kommer det någonsin ta slut..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: