thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Oj nu är klockan mycke..
Ja dagen har varit bra, red ju som sagt till ridhuset idag... dock var det alldeles för många där inne så både jag och Kiwi hade de svårt att koncentrera oss. Men ja det gick väl helt okej, men det spelar ingen roll är alltid full av glädje när jag får spendera tid med honom även om det går bra eller dåligt. Idag var det ju 4år dag för oss, eller ah det var ju egentligen igår men eftersom jag inte var hemma då fick de bli idag.
Tiden går snabbt, men det ska bli måånga år till!
Efter stallet åkte jag o hämtade Lina, åkte och handlade och beställde kinamat och åkte hem hit och käkade.
Sen satte vi på en film, vid 12 typ körde jag hem henne, men vi hade lika trevligt som vanligt.
Får se vilken bio vi ser nästa vecka.
Får se hur morgondagen ser ut, ska till stallet iallafall och sen på kvällen blir de ut o käka. 
Sen blir det väl mycke sängliggande också antar jag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: