thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja nu har jag legat vaken i typ 2 timmar till, kan verkligen inte sova.
Ligger bara o lyssnar på musik och låter tankarna vandra iväg.
Men nej jag tänker inte skriva något långt inlägg där alla bara sitter med konstig blick och tänker vafan är fel på bruden..
Nej jag besparar er den tråkiga tiden där ni behöver läsa mina deppiga inlägg.
Men jag har aldrig sagt att mitt liv är en fairytale och därför kan inte min blogg vara de heller.
Sen är det inte alltid så att jag är deppig bara för att jag skriver långa, konstiga inlägg mitt i natten.
Låter oftast bara fingarna dansa runt på tangentbordet och det blir vad de blir, vad som nu vill göra sig hörd.
Kommer nog ligga här några timmar till känns de som.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: