thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har nu pratat med två av de jag mailade igår, ena hade tyvärr redan blivit såld synd för den var fin och billig i hyran..
Sen blev jag uppringd av en av mäklarna till en av nyproduktionerna.. Ja det var ganska mycket som var oklart men de beräknas vara klara hösten 2016. Gillar planritningarna, vet dock inte exakt vart läget ligger men ska väl försöka ta reda på det. Det var lite möten nu under veckan men eftersom jag jobbar så missar jag det som är imorrn.. men det lät som om det skulle vara något på söndag också, tror jag får ringa upp henne igen och kolla.
Ja återigen till det där vägskälet haha..
Men det känns bra ändå om man är med från början, man slipper som sagt alla prishöjningar och jag ska kolla om man kan välja lite själv hur man vill att det ska se ut..
Och ja det är ju om typ 1.5 år vilket käns både bra och dåligt, mycke kan ju hända under den tiden men då har man ändå tid att hinna planera och fixa en massa saker..
Ah nä jag vet inte..
Vi ska diskutera det mer ikväll så får se hur tankarna slutar.
Nu försöker jag iallafall att boka in lite jobbmöten och fixa klart mina pappersarbeten.
Härligt när man känner att man börjar bli sjuk.. det har jag verkligen inte tid med!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: