thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja det är mycket som händer just nu.. 
Det är nu man måste välja.. Ska jag stå och stampa på samma ställe? Vill jag röra mig framåt?
Bakåt?
Jag vet inte..
Det är mycket att planera men jaa kanske ska jag investera i en lägenhet..
Ja det är något jag har tänk mycket fram och tillbaka på men jag vet inte.
Jag har faktisk kolla på en.. dock tror jag att den kommer gå upp sjukt mycke i pris då den är otroligt fin..
Vet inte, ska kanske gå på visningen och kolla på den. 
Ja det är mycke pengar men just nu har jag det och jag kommer nog klara mig. 
En lägenhet är faktiskt det enda jag kan köpa just nu, en hund har jag just nu inte den tiden som jag vill ha till.. så det får tyvärr läggas uppe på hyllan ett tag. Och jag skulle inte klara av det nu när jag har så mycket på jobbet.
Men just nu är jag så sugen på att köpa den där lägenheten som man liksom bara känner är rätt och bara börja fixa med allt och liksom känna sig som hemma.
Nää nu måste jag snart sova.. men det är svårt när det är så mycke som cirkulerar i huvet om kvällarna.
Tankar hit och tankar dit, så mycket som man vill förändra.. om man bara hade haft den tiden.
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: