thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var helgen slut!
Jobbade som sagt några timmar igrå, åkte hem och träffade päronen lite då de varit utomlands i två veckor.
Visade en massa bilder, såg ju jävligt nice ut!
Sen åkte jag hem till Lina, vi fixade våra hår ja för mig behövdes de verkligen var ju flera månader sen sist men nu är de mörkt och fint igen.
Sen drog vi in till heron och kollade på Taken 3, ja den var väl helt okej. Nästa film blir nog Cirkeln. Man kommer nog bli besviken då alla skådespelarna är fett efterblivna och inte alls så snygga som de beskrivs som i boken men jaja får se.
Idag låg jag i sängen hela förmiddagen sen åkte jag o hämtade Eleni o drog ner till stallet. Fikade lite först sen var de bara att bege sig ut i snöslasket. 
Red både Jalla och Kiwi och det gick jättebra, så fina båda två idag.
Nu ligger jag i sängen igen och ska snart packa och åka tillbaka till jobbet igen.
Här kommer bilder på lille knubbe som jag hade på jobbet i veckan, har så otroligt mycka valpar på jobbet nu. Förstår inte hur folk kan resa utomlands när man precis fått hem en sånhär liten sötnos. En massa mys blir det ju iallafall.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: