thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom ut till jobbet för en liten stund sen.
Gårdagen gick bra, spenderade mest tid i stallet då jag hade båda hästarna. Allt gick jättebra med Jalla, han har blivit modigare nu och börjar lite på en lite mer så det är roligt.
Sen red jag och Amanda till ridhuset, vilket gick ganska bra. Skönt att rida ordentligt. Han blev mjuk o fin och lyssnade väldigt bra idag.
Efter det drog jag o hämta Lina och så drog vi till bion, filmen var bra men de hade ju tagit bort vaktmästaren i filmen! Men ah den var bra ändå, hoppas att de gör de andra filmerna också.
Idag har jag inte gjort så mycke, låg i sängen typ hela förmiddan sen drog jag till Lina, tvättade bilen för första gången i en såndär biltvätt. Fyfan vad läskigt, men vi överlevde haha var ju lite nojjig över om min antenn skulle överleva men de gjorde den. 
Nu ska jag bara skriva klart de sista inför imorrn sen ska man väl sova.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: