thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska snart sova, har varit en lång dag idag. Fick in en kund som ville ha tovutredning på sin bichon blandning..
Ja det slutade med att jag jobbade 3 h övertid, det tog nästan 5 timmar! Asså jag har aldrig sett något liknande.
Ägarna hade nog aldrig hört talats om en borste och att man måste använda en sådan minst 1gång/veckan..
Blir så trött på sånna ägare, sen att hon vägrade låta mig raka hundjäveln.
Nää tycker bara synd om hundarna som tvingas leva sådär..
När jag var färdig åkte jag hem till Carro o käkade lite snabbt innan det var dags att skynda sig hemåt. Hamnade ju mitt i rusningstrafiken-.-
Plockade upp Amanda sen drog vi ner till stallet. Idag hade jag Jalla, mysig ridtur och han blev så otroligt fin idag. Nästa vecka blir det att försöka ta oss till ridhuset.
Imorgon har jag min fina prins, sen är de tillbaka till jobbet igen på kvällen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: