thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja orkade som sagt inte skriva något igår.. både gårdagen och idag har varit väldigt nedstämda.
Igår fick jag samtalet av en kund att deras kund blev akut sjuk och var tvungen att somna in, har jobbat ganska mycket med henne och hon skulle bara fylla 3 om några månader.. 
Och idag fick jag ytterligare ett samtal, vilket jag visste snart skulle komma men det är ändå jobbigt att ta in.
Vi har pratat ganska mycket om hennes hund och jag har verkligen försökt stötta henne i sitt beslut och försökt få henne att tänka på hundens bästa..Idag hade hon insett att hon inte längre kunde vara självisk.
Det tar så mycket när jag får sånna samtal, jag jobbar alla mina dagar med dessa hundar. Även om de bara varit hos mig en dag så glömmer jag dom aldrig.
Jag har fått många såna samtal senaste månaden och det är extra jobbigt när det är hundar som jag jobbar mycket med..
Annars har dagen varit okej, slutade vid lunch, åkte hem och låg i sängen en stund innan jag åkte ner till stallet.
Mysig barbacketur som vanligt i snön, sen var det stallmöte också något som ser lite halvdant ut just nu. Vi får se hur stallets framtid kommer se ut..
Har just nu världens huvudvärk, tror det är tröttheten som tar ut sin rätt..
Här är vovven som gjort stora framsteg sen hon försökte attackera mig 550ggr.. hon höll nästan på att bryta min fot inatt då hon la sig på den.. ja hon är jätteröverviktigt vilket inte riktigt framkommer på bilden.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: