thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var vi hemma igen efter några dagar på jobbet.
Ah inte så skönt väder nu så jag och Bo ligger i soffan och bara slöar. Senare blir de ner till stallet, får hoppas på lite sol då.
På fredag kommer familjen hem igen haha hade gärna bott här några veckor till menmen sen är de bara tillbaka till lägenheten..
Under dessa dagar måste jag plugga och fixa klart planeringen för valpkursen som jag ska ha nu i augusti. 
Det är så många som både mailat och ringt som har intresseanmält vilket är roligt men efter denna kurs kommer jag nog lägga de på is för resten av året så jag kan fokusera helt på det andra. Dock har jag fortfarande några som intresseanmält några privatträningar så de kommer jag fortsätta med under hösten.
Utbildningen börjar ju nästa helg, ska bli kul att komma igång igen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: