thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja dåligt bloggande och yadayadayadaa. Jobbade i helgen och det gick bra. Hade inne mina älsklings bassetar, så cool ras och de är så mysiga!
Skönt väder har det varit också, igår slutade jag vid lunch så jag stannade en stund på ena dagiset i danderyd och myste lite där. Tog några sköna promenader innan jag åkte hemåt. 
Nr jag kom hem åkte vi ner till Notholmen och gick lite, asskönt så satt där i solen typ nån timme.
Idag ska jag väl bara ligga i sängen typ, kanske dra ut o springa senare. Sen stallet ikväll som vanligt. Imorrn har jag båda hästarna så hoppas på bra väder där med. Sen är de ut till jobbet igen och sen ledig helg sååå skönt. 
Nää nu ska jag göra något annat, lite bilder från de senaste dagarna
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: