thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Helgen äröver alldeles för snabbt, är så trött.. hade velat ha en dag till då jag bara ligger i sängen och inte gör nånting.
Har varit fullt ös som vanligt. Igår var jag i stallet, red barbacka på Jallis för första gången. Gick ganska bra hah får se om de blir någe mer gång.. känns ju säkrast på Kiwi.
På kvällen drog jag o Lina på bio, såg fast and furious. Har ju inte sett de andra filmerna men den var väl helt ok.. inte min typ av film riktigt.
Idag har jag bytt däck på min bil, skönt att äntligen ha sommardäcken på!
Ut på en mysig ridtur som vanligt med Amanda. Blev barbacka som vanligt, dock blåste de en del men gick bra, lite galen som vanligt.
Sen var det hem på middag o de var väl trevligt. 
Just nu ligger jag i sängen och försöker övertala mig själv att jag måste gå upp o åka till jobbet..
Går sisådär..
Är så trött.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: