thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jaja dåligt bloggande men har inte varit på topp..
Just nu är jag bara inne i en period där jag bara känner mig så jävla dålig, ingenting jag gör blir bra och inget känns rätt. Vart tog flowet vägen?
Det har varit väldigt mycke den senaste tiden men allt har ändå känts bra, som om allt faktiskt höll på att vända men nej nu har det kommit en bakslag. 
Helgen gick helt ok, hade min andra kurs. Ny kund som var med och nej jag gillar inte människan och tycker inte att hon ska ha hund över huvudtaget men det är väl bara att bita ihop, bara två gånger kvar. 
Hade min första privatträning igår men en jättefin plot. Ägarna var trevliga och de kämpade på 1 timma, väldigt duktiga och jag hoppas att deras problem kommer bli mindre nu. Får se när de hör av sig om hur det gått. 
Trodde att det skulle kännas bättre efter de men nä lika sänkt ändå även fast träningen gick bra och de var jättenöjda..
Resten av dagen igår spenderade jag i stallet med Amanda. Mysig ridtur som vanligt, dock så började självklart bilen att strula när vi åkte hem. Blev överhettad.. vet dock inte varför så ja fick stanna och vänta tills den svalnat lite.
Nä jag är så trött på att må såhär, jag känner mig så instängd.. kvävd. Som om luften snart ska ta slut.
Jag pratar alltid om att man ska vara positiv och att allt bara kan bli bättre. Om man lägger manken till och verklige anstränger sig. Men varför måste jag alltid kämpa så jävla hårt? Varför måste jag köra slut på mina krafter för att känna att jag kanske kan lyckas?
Eller är det så att jag alltid har tanken att jag måste köra slut på min kropp så att jag faktiskt inte ska kunna orka känna?
Nej jag bryter ihop.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: