thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja nu ska jag snart gå ner o jobba, skönt med lite sovmorgon idag men är fortfarande trött.
Igår var vi som sagt på tävling och det var roligt, kunde ha gått bättre men tur att ponnyn är söt haha.
Man blev ju lite sugen när man satt där och såg alla hästar men nää de är nog inget för mig och Kiwi även fast vi blivit ett väldigt bra team nu.
Efter tävlingen åkte jag till Lina, låg o chilla ett tag då jag var helt slut i kroppen, sen drog vi till centrum och gick runt lite. Sen drog jag hem och sov lite till innan jag åkte ut till jobbet. 
Råkade paja mina högtalare i bilen ännu mera igår när jag var påväg ut till jobbet.. Åh vill ha min nya bil nu så jag kan spela så hög musik som jag vill utan att de går sönder!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: