thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja ska snart sova. Hade fortfarande ont i huvet när jag vakande imorse och hade inte haft den bästa sömnen heller då de vägra försvinna.. Men nä det var bara att fixa sig och försöka tänka bort det.
Kollade på en film först sen drog vi iväg till farsta och kollade runt lite.Skaffade en sladd till bilen som gör att jag kan lyssna på spotify från mobilen i bilen. Ah har inte testat den i min bil än men får hoppas att den fungerar.
Senare under kvällen åkte jag förbi lina en stund, lämnade lite foder och sen satt vi o snacka en stund sen var jag tvungen att åka hem.
Imorrn får jag se när jag vaknar, ska fixa mer med kurspapprena, ska ner till stallet någon gång under dagen. Kanske tar ett träningspass o springer ner o mockar o fixar och sen åker ner och rider som vanligt på eftermiddagen. Får se vad det är för väder imorrn och hur man känner sig.
Inte ofta man sminkar sig och fixar håret men idag kände jag för det.
Ibland förstår jag inte människor som bara ska stå och glo på en som värste creepsen.. vrf inte bara gå fram och säga något istället för att bara stå och glo. Sånt stör mig. Äsch jag är ju ändå alltid obekväm när jag är ute bland folk. Har alltid varit och kommer nog alltid att vara så. Men ja det har blivit bättre nu kan jag i alla fall kolla på folk och ibland även säga till vissa människor att sluta glo eller fråga dom vad dom vill.
Förr var det bara att glo i marken, vågade aldrig höja blicken eller kolla folk i ögonen. Nej man vill inte se vad folk tänker när man kommer gåendes, har hört det flera gånger, jag vet hur jag ser ut..
Socialfobi ja, men sen finns det alltid vissa personer som kan få en att känna sig så jävla bekväm och sånt är så jävla skönt. Bästa känslan när man träffar nån första gången och man inte känner sig skräckslagen. Händer ibland och ja då kan man ju babbla på hur mycket som helst.
Jaja vi vet att lilla jag har många olika problem men ibland känns det som om man är olika personer fast i samma kropp. Man är olika med olika personer, det går liksom typ inte att ändra på det liksom bara blir så. Hm ja det är konstigt och ah svårt att förklara men ah så känns det som.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: