thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja jag kom hem runt 2 tiden idag och jag mår så jävla pissdåligt. Det enda jag har gjort sen jag kom hem från resan är att stressa stressa stressa. Och om inte det skulle vara nog så var det ju världens jävla storm igår med åska och skit. Hade många hundar inne som var känsliga mot det så fick springa runt som ett jävla cp in och ut till hundarna för att försöka lugna dom så mycket det gick. Internet slogs ut innan helgen igen så har fått sitta med min mobil och skriva faktureringar och allt annat som behövde göras.
Nu har jag legat hela dagen, eller ah sen kl 2 men världens huvudvärk och jag är helt slut. Och ja jag håller på att bli sjuk, jag får vara glad om jag ens pallar lämna sängen imorgon.. men inget som jag räknar med.
Men jag har fan inte tid att bli sjuk! Jag har så jävla mycket jag sa göra och jag ska dessutom hinna ha andra kursen på onsdag och det kan jag inte om jag är sjuk. Så nu måste jag bestämma mig om jag ska ha den eller om jag ska höra av mig redan under morgondagen och säga att jag är sjuk så får jag planera nytt datum..
Det är verkligen som om små nissar sitter runt hela mitt huvud och borrar med små borrmaskiner och samtidigt håller hjärnan på att svälla upp och kommer väl snart rinna ut ur näsan och örnen.. Jävligt skönt!
Jag klagar aldrig när det gäller jobb och jobbar även fast jag har feber och inte borde orka röra mig..
Men nä jag vettefan vad jag ska göra. Känner mig så jävla pressad. Jag måste ju, men ska jag behöva pressa min kropp så jävla hårt? Är det verkligen så viktigt? Du kan ju faktiskt bara flytta fram datumet? Det går ju att ändra.
NEJ det gör det fan inte, nej för då förstör jag kanske deras planer. De kan bli irriterade, förbannade, missnöjda.
Jag är inte tillräcklig helt enkelt.
Nej nej och åter nej, jag klarar fan inte av sånt här. Har fan en inre strid med mig själv där jag inte vet vad jag ska göra. Vad som är bäst eller vad som är rätt och fel..
Nej nu önskar jag fan att jag var ett träd.. Ja ett träd.
Man ser hur de sakta börjar dö, eller ah träden dör inte men deras blad börjar gulna och sen lossnar de och faller till marken. De går in i sin sömn för vintern och vaknar upp till sommarn och blommar upp i det härliga gröna igen.
Ja så jag vill vara ett träd, kunna falla i en lång sömn tills våren kommer..
Fuck u jävla cp huve!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: