thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja som sagt hemma i Sverige igen. Det var skönt att komma bort en vecka i alla fall men känner mig ändå inte särskilt utvilad, nästan så att jag känner mig tröttare nu.
Men så blir det när jag tar det lugnt, det slår liksom över till någon slags sleepmode.. ahja svårt att förklara men det är därför jag alltid måste hålla igång när jag är ledig så jag inte faller in i den. Men ja tillbaka till jobbet imorrn, känns sådär då jag hellre bara vill ligga i min säng och inte lämna lägenheten.
Men det är mycket som står på schemat, mång timmar, mycket träning och mer förberedelser.
Ibland undrar jag hur jag ens hinner med allt på mina vakna timmar.
Ligger just nu och läser, typ det enda jag gör.. men böckerna är bra. Man bara fastnar och kan närstan inte lägga ifrån sig boken. Första boken går på bio nästa år.. dock är den svensk och bara fula personer som är med. Vilket är jävligt dåligt då jag verkligen hade hoppats att personerna skulle se bättre ut, om de beskrivs som snygga i boken borde ju fan skådespelarna se snygga ut men nej där har de ju failat lite..
Nu är jag i alla fall på andra boken: Eld. Kommer nog hinna färdig med den innan helgens slut sen blire att läsa sista boken också.
Ja man kanske borde sova snart.
Vet inte riktigt vad jag ska göra med bloggen.. har ingen blogglust alls men ändå är det som att jag vill skriva så mycke.
Bara skriva ner alla tankar och funderingar, alla känslor. Men nä det skulle bli jävligt långa och tråkiga inlägg och vem fan pallar läsa sånt.
Men jag antar att alla inlägg är lika meningslösa som mig själv.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: