thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har ju glömt att blogga men ah har haft fullt upp så har väl inte hunnit..
Igår vare kryssning, trevligt som vanligt. Var ju längesen man åkte kryssning och ja jag älskar att spela på sånnadär automater så ja...
Annars har de inte hänt så mycket, varit jobbet. Tränat hårt med simson och det går framåt.. kanske kan fixa en video eller nått senare.
Har även börjat träna en hund i pensionatet. Ägaren har ganska mycket problem med honom så under helgen har det varit hårdträning med honom också. Börjat göra små framsteg i alla fall, imorrn ska jag träna honom någon timme innan jag börjar. Har fullt fokus på träningen nu och har verkligen fått tillbaka motivationen, tappade den ju där ett tag med hundträningen. Antar att det är saknaden efter min svarta stjärna som fick allt att svalna av lite. Liksom ingen får en att känna det där lilla extra som han fick när vi tränade tillsammans.
Men nu är det påväg uppåt.
Imorgon har jag även min första kurs. Gaaah så taggad och nervös på samma gång. Men det kommer gå bra. Jag har skrivit och planerat allting de senaste närmsta veckorna. Så ja det ska bli kul.
Får se hur allting går imorgon nu ska jag sova!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: