thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Jag vet inte riktigt vad det är. Det bara finns där inne, ligger och lurar och helt plötsligt går det till attack.
Jag orkar inte med det längre. Jag vill inte känna, vill inte tänka, vill inte se det.
Jag vill vara stark, vill vara stabil, vill vara glad, vill vara lycklig, om man bara kunde byta kropp och hjärna.
Så trött på att alltid känna mig så här.
Trött. Arg. Frustrerad. Full med ångest. Otillräcklig. Inte tillräckligt bra eller duktig. 
Nej sluta tänka negativt. Jag är framåtdrivande, jag kämpar.
Jag kämpar så jävla hårt, försöker stå emot.
Men jag vill bara falla till marken och aldrig mer resa mig.
En dag ska jag bli tillräcklig. En dag ska jag vara tillräckligt bra och duktig.
En dag ska jag vara lycklig. En dag kommer jag att vara jag.
That day will come
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: