thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Håller just nu på att förbereda inför kursen. Ska bli kul, är taggad. Ska hinna träna ett pass med simson innan tror jag.
Ja nu var det typ två veckor sen vi sågs, så ska bli roligt att se hur långt de har kommit och se om det har dykt upp några problem. Ser i alla fall ut att vara hyffsat väder i alla fall.
Sen åker jag hem efter lunch, hinna vara hemma några timmar och självklart åka ner och mysa med min fina prins. Ooooooch sen ut till jobbet igen. Känns som om jag inte varit ledig nånting den här veckan, har jag ens varit hemma? Typ så känns de men jag älskar det ändå.
Ja det har varit lita halvdant de senaste veckorna men jag tror det börjar lösa sig nu.
Jag vet inte vad det är men jag börjar bli så trött.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: