thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Är ute på jobbet som vanligt, jobbar bara idag sen imorrn har jag kurs och efter det är det bara att snabbt åka hem och packa om och åka till stallet och sen tillbaka till jobbet.
Fullt upp och förmiddagen var väldigt stressig men klarade mig igenom det i alla fall.
Ikväll ska jag och Carro bara ligga o ta det lugnt, laga god middag och ha det mys framför nån film.
Ska väl försöka att inte va uppe så sent då det blev väldigt sent igår, vi hade lite fest/midda med pesonalen vilket var väldigt trevligt.
Annars då.. hm inte hänt så mycke, simson har blivit väldigt duktig på fotgåendet nu vilket är jättekul.
Ja jag letar lägenhet nu, så om jag hittar en som jag tycker är perfekt så kommer jag försöka slå till.
Jag är dock fortfarande inte helt 100 på vart jag vill bo, så får se hur det blir.
Kollar just nu på forrest gump och ska titta 10 min till sen är det ner o jobba igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: