thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var man hemma igen. Veckan har väl inte varit den bästa, haft ont större delarna av dagarna och det har varit en del heta diskussioner.
Och som om inte det skulle vara nog så vägrade min bil starta igårkväll när jag skulle hem så var tvungen att sova kvar. Fick även lämna kvar bilen då de som servade den har gjort slarvfel.. Blir så jävla lack!
Så ja nu måste jag bärga bilen till en verkstad så de kan fixa den igen..
När jag kom hem duschade jag och fixade mig iordning sen åkte jag och lina in o kollade på bio i stan. Den var faktiskt bra. Sen drog vi hem till henne en stund sen kom tove och hämtade mig.
Sen har jag bara legat i sängen, är så sjukt trött.
Imorgon ska jag åka o hämta min älskling och sen ska vi åka till lina så vovvarna får busa lite. Har saknat honom så mycket så ska bli skönt att äntligen få se honom och pussa på honom.
Sen ska jag ner till stallet och sen försöka ta mig ut till jobbet igen..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: