thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom nyss hem och är så trött.
Åkte ner till stallet tidigt och red ut i ösregnet.. vi blev genomblöta. Min jacka läckte in till min tjocktröja, min tjocktröja läckte in till min tröja och ja min tröja var blöt. Ja så det regnade mycket med andra ord.
Efter det var det bara hem och värma sig och börja fixa sig.
Åkte till lina o åkte till centrum. Bästisen fyller ju år idag! Graaattis igen!!!
Köpte en tårta men lina gillar ju inte tårta och jag fick inte köpa en räkbomb till henne heller.. men vi andra käkade tårtan i alla fall. Sen fixade vi med smörgåstårtorna.
Hade trevligt som alltid men sen var jag tvungen att hämta mina syrror och åka till mormor och morfar. Har aldrig käkat så mycket som jag gjort idag. Fyfan är så jävla mätt! Men det var skönt att vara där i alla fall.
 
Imorgon ska jag ha lille enzomonstret under dagen då lina ska vara borta hela dagen. Får se vad vi hittar på, kanske åka ut på något äventyr eller nått. Roligt kommer vi ha i alla fall!
 
Jaja bli suris nu men jag kommer lägga upp bild på dig ändå!
Men ja nu har vi känt varandra i.. 4år?! Tror dock inte att vi firade våra födelsedagar tillsammans de första året.. Men i 3 år har vi i alla fall firat att vi fyller år i samma månad. Den senaste månaden har vi hittat på en massa roligt tillsammans. Kryssningen, resan som vi gjorde som var en present till dig, varit iväg mycke med hundarna och bara haft det awesome som vanligt.
Har aldrig tråkigt när jag är med dig även fast vi gör tråkiga saker haha. Vi är så lika men så olika ibland men jag är så sjukt glad över att få ha dig som vän. Finns nog ingen som har stått ut med mig så mycket som du har, eller nej det finns INGEN som gjort det.
Jag vill ge dig så mycket tillbaka för allt som du har gjort och gör för mig.
Äsch vafan suger på att skriva bra saker.. men ja du vet att du betyder mycke brorsan!
Hoppas du hade det trevligt resten av dagen och kvällen för idag var det DIN dag!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: