thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska väl snart börja fixa mig, ska åka in mot stan. Hm vet inte vad jag ska göra med mitt hår, sällan jag gör något med det men igår såg de ut som på bilden. Det är så skönt när man är nyklippt. Men tycker dock att det känns så kort som det alltid gör när man klippt sig. Dock kommer jag nog inte färgaa det hos frisören igen.. tog lång tid, var astråkigt att bara sitta och det blir bättre när jag och lina göre. Men var ju tvungen att testa. Justja det var i onsdags jag gjorde de, tror att jag glömde skriva det.
Blir nog samma som igår om man orkar fixa det. Hm vad ska man ha på sig? Det börjar ju bli så kallt ute..
När allt är klart i stan blir det ner till stallet och sen packa klart och åka ut till jobbet.
Justja fick ett ganska roligt samtal igår på morgonen. På måndag kommer jag bli intervjuad och vara med i tidningen. Är ganska nervös men kommer nog bli bra haha får man hoppas.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: