thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Idag har varit en sån dag då jag bara legat och tänkt. Då önskar man att man hade den där famnen man bara kunde ligga o gråta hos i flera timmar..
Det känns som att jag tar in allt lite för mycket.. Jag tar till mig hundarna så nära inpå, jag behandlar dom som om de vore mina egna, vill alltid deras bästa. Och ja det är ju bra det är så det ska vara.. Men det tar så jävlaa hårt när de blir sjuka eller so i detta fall när de dör i ens armar.
Jag kan inte släppa det, kan inte sluta se det hela tiden. Hur han bara försvann.
Men nej jag ska inte sluta med de jag gör, vissa vill att jag ska försöka dämpa det. Inte ta allt så stort men ändå göra ett bra jobb.
Men jag kan bara göra ett bra jobb om jag ger dom all den kärlek jag har.
 
Nej nu ska jag försöka åka in till stan och hoppas det känns lite bättre sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: