thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

 
Ska snart sova, kom hem för en liten stund sen.
Dagen har varit lång och jobbig, haft ont överallt som de flesta dagarna.
Vet inte om det är något man bör åka o kolla upp menmen.
Idag är jag fan stolt över mig själv, ibland har jag väldigt svårt att hålla inne vad jag tycker och känner.
Och idag sattes jag verkligen på prov.
Jag stod emot av all kraft, varenda muskel i min kropp ville bara springa fram och skaka om människan och skrika ut allt det jag ville säga.
Bara för att få ner människan på jorden, att man varken beter sig så eller uttalar sig på det sättet.
Det går inte att beskriva ilskan och irritationen jag känner för den människan.
Det är ingen som jag vill ha i min omgivning över huvudtaget och gör allt jag kan för att få slippa se det där fula ansiktet och höra den där hemska rösten.
Nä en klapp på axeln idag.
Får hoppas att man kanske kan sova gott nu, upp tidigt imorrn ska bli väldigt intressant.
 Har inte varit på en sån mässa tidigare så har ingen aning om vad som väntar.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: