thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja börjat på ännu en ny haha men skönt sålänge motivationen finns.
Är helt slut efter denna helg, jobbiga kunder och människor i allmänhet..
Älskar dock alla dessa hundar, de är helt otroliga. 
De kan ju låta en del just när receptionen är öppen då det kommer o går människor och hundar hela tiden. Men efter det är det oftast väldigt lugnt. 
Så idag när jag hade ute alla hundar då jag städade alla rum så från helt lugn och ro till att det blev helt kaos utomhus.. går ut till receptionen eftersom alla lät så revirmarkerande och ja rätt och riktigt så stog det en bil där och ja ägarna till bilen rörde sig runt området. 
Som sagt, ingen kan komma in obemärkt speciellt inte främmande människor. Så ja var ju tvungen att gå ut o fråga vad de höll på med. Ah då hade de bara tänkt gå runt o kolla själva. Fick ju då försöka förklara att man inte bara kan komma o gå som man vill men att jag gärna kunde hålla en visning för dom där och då om de ville meeen nej de var de inte intresserade av.. och så rörde de sig mot bilen utan att säga så mycket, de var ju inte speciellt trevliga men detta är faktiskt en verksamhet och man kan inte bara komma när man själv känner för det.. vilket leder oss till ännu en sak som irriterade mig väldigt mycket idag men de orkar jag inte ta upp, blir bara irriterad.. ska snart sova tror jag, sista dan imorrn är sjukt trött. .

Kommentarer


Kommentera inlägget här: