thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja då var de fredag.
Har mest legat i sängen idag, varit iväg och fixat lite grejer och ska snart ner till centrum o möta eleni sen dra ner till stallet.
Sen är de bara att packa och åka ut till jobbet. Erik drog ju till prag idag så i helgen är de bara jag och vovvarna. 
Ah fick ju hem min klänning igår tror jag de var och fyfan, ah det är inte konstigt att jag sällan använder klänningar. Och nä såg nu som en gris allvarligt talat. Nää får hålla mig till annat. Fy hemska minuter innan jag fick av mig den. 
Testade mitt nya smink idag eftersom jag ändå skulle åka runt, ser ju ut som en död människa annars. Aaaand i like it, fungerade asbra och lätt att hantera.
Nä nu hoppas jag eleni hör av sig snart har så tråkigt..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: