thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

I lördags sov jag ganska länge, sen åkte jag ner till stallet och red ut på en barbacketur, väldigt mysigt.
Efter det var det bara att åka hem och duscha och fixa mig.. blev liiite tajt med tiden men hann plocka upp lina och sedan skynda oss in till bion. Såååå mycke folk och unger usch.
Men bion var bra, bara vänta typ 1000 år till nästa film -.-
Sen drog vi hem till lina och myste med lilleman. 
I söndags åkte jag o hämtade min bebis en snabbis, guus det var typ 6 veckor sen sist.. hemsk matte jag är..
Plockade upp lina och enzo och sen åkte vi till... eh ah jag vet inte vart vi var men fint var det iallafall. Fick jättefina bilder men det är ju inte så svårt när vi har så otroligt snygga hundar. 
Efter en snabbispromenad åkte vi o lämnade balto och enzo och sen åkte vi runt och fixade en massa saker. Sen var vi även snälla och körde tove in till stan. 
Senare under kvällen åkte jag ut till jobbet som vanligt.
Beställde även hem en klänning i lördags whaaawhawhaaaa, ah nu väntar jag bara på att den ska komma hem, får hoppas att den sitter bra.  Får kötta lite extra på gymmet denna vecka.
Har sovit pissdåligt inatt, har typ vaknat varannan timme..
Jobbat hela dagen som vanligt, sen efter jobbet var vi duktiga och köttade en timma på gymmet. 
Såå ja nu är jag astrött så ska nu gå o lägga mig.
Två bilder som jag blev väldigt nöjd med i söndags. 
Det går inte att förklara alla känslor när jag tittar på min fina prins, så mycket mer som jag önskar att jag kunde ge, så mycket som jag önskar kunde vara annorlunda. Men jag är glad sålänge han finns här hos mig men ibland känns dagarna räknade..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: