thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ska snart sova..
Dessa dagar eller ah hela veckan har varit lång.. Har jobbat så mycket att kroppen och huvet är helt slut.
Har varit sjuk sen förra helgen..
Men ja det är inte slut än, nästa vecka blir de ännu mer.
I onsdags åkte jag o hämtade carro och carmen på min lunch, käkade och snackade som vanligt. Sen passade jag på att träna med carmen när jag fick en liten stund över. Gick väldigt bra när hon väl koncentrerade sig.
Efter att jag slutat käkade vi middag och sen körde jag hem dom igen.
Torsdan var det fullt upp likaså idag, har varit en man kort båda dagarna så det har varit fullt ös.
Ja skönt att komma hem med andra ord.
Imorrn blir det att åka ner till stallet, sen åka till min älskade pojke som jag saknat så mycke de senaste veckorna då jag inte haft tid att ha honom nånting, sån ångest över det.
Sen ska jag och lina se bio och käka. På söndan har jag inte hört hur planerna ser ut men blir nog att träffas hela ligan om de kan kommas på vad alla vill göra.
Nä nu har jag typ gäspat 25 gånger på en halv minut så ska försöka somna nu..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: