thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Fyfan vad jag är trött idag, känns även som att jag kommer få feber.. skönt! Har väl typ fått sova 2 timmar inatt.. så ah till er som säger att jag ska skaffa valp fuck no säger jag bara! Har inatt varit tvungen att ha en mopsvalp på 4 månader i min säng och jag har inte fått sova nånting. För det första så blev knubbe aldrig trött och vägrade sova, han har gjort minst 10000000 attacker på mig, bitit mig i ansiktet och pissat i min säng 4 gånger!!! Så nejtack till valp känner jag nu.. de vet inte heller hur länge lille knubbe ska stanna så kommer ju inte få sova nånting på hela veckan. Sen skulle han ju leka med den andra hunden jag hade i mitt rum också.. ah han lackade ju sönder men lyssnade valpen..? Näää det var ju tydligen superkul att bli halvtuppäten..
Sååå trött!
Lägger upp en fin bild jag tog på Loke o Aida igår iställe
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: