thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Nä det här var ju inge roligt väder att vakna till..
Skulle egentligen ha åkt iväg med hundarna idag men varken min kropp eller huvud vill resa sig idag och sen är det ju pissigt väder också vilket inte pushar en till att stiga upp.
Ahh blev inte så mycke vila igår haha vilket jag får ta stryk av idag men hade i alla fall kul igår. Direkt efter jobbet åkte jag till lina o vi åkte ut till tyresta med Enzo, usch en massa ormar o vi såg en svartis huggis fyy.
Sen var jag hemma någon timma o hjälpte pappa med en massa grejer här hemma o hann att sova en halv timma sen bar det av till heron city, såg på en väldigt bra film Divergent. Kom hem sent och sen har jag inte sovit så mycke under natten.
Nä så idag ska man väl försöka sova ikapp lite, fixa med rummet och senare ikväll åka ner till stallet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: