thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

När jag vakna imorse kändes de som måndag nej det är ju bara söndag blöö så segt. Ah det var svårt att gå upp imorse, så jävla trött. Vi åkte ju till veterinären igår med en hund när vi hade stängt, de hade börjat slagits så han var mest skadad runt ögat så åkte in för säkerhetsskull för att se så inte hornhinnan var skadad eller om såren behövdes sys. Men de såg ändå ganska bra ut, kunde ha varit värre. Ah det tog ju några timmar, väldigt segt när man helst bara vill ligga i sin säng o sova men hundarnas hälsa är viktigast, även fast det inte var så farligt och inget hade skadats så vill man ju ändå åka in för att vara på den säkra sidan. Sa ja han fick sova inne hos mig med de andra snälla hundarna, nu ska han ha ögondroppar och ska sen åka o hämta tabletter som han ska äta också. Alltid är det nånting som händer när jag jobbar.. klarade mig själv dock utan några skador denna gång. Förutom när han skulle få sprutan hos veterinären herregud vilket monster han blev, fick mig ett bett i handen.  
Men nu är de bra iallafall så det är skönt. Men ah trött är man, la mig i sängen typ halv 12.. 
Idag på lunchen ska jag fan bara ligga i solen! Igår på lunchen åkte vi runt för att fixa mer blommor och hitta krukor o grejer. . Tog ju hela lunchen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: