thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ibland förstår jag inte vart alla dessa påhopp kommer ifrån och varför..
Man kan inte jämföra sig med andra då allas liv ser olika ut.
Alla har sina anledningar och sina värderingar och sin tid.
Men ja jag tar illa upp.. det hela gör mig jävligt ledsen.
Jag blir så trött av allt, det ska alltid vara något. Räcker jag inte till som jag är? för det känns verkligen som om hur jag än försöker så är det alltid något man är missnöjd med, det är alltid något som inte duger.
Det gör mig obekväm och jag tar då istället avstånd.
Nej jag borde ha sovit för länge sen, har så många dagar kvar att jobba och jag är redan så jävla trött.
Nu längtar jag verkligen till jag är ledig då jag bara kan åka o hämta min hund och bara sticka till min fristad.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: