thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår hämtade jag äntligen min älskling, 17 dagar är alldeles för lång tid ifrån varandra! Vi började i alla fall med att åka ner till hundängarna och träna lite själva, mycke folk överallt men lite hann vi träna i alla fall och det går bättre och bättre.
Sen skulle vi gå en liten runda innan vi skulle ut till Haninge och på vägen träffa vi en kille som jag typ alltid träffar i hissen, han har en jättefin pitbull. Men vi stog först o prata lite på avstånd då balto fick mongo damp sen fick de hälsa lite. Stog o prata ett tag sen tänkte jag att vi lika gärna kunde gå en promenad tillsammans så lugnar han ner sig. Efter ett tag kunde vi släppa dom utan problem eller ahh balto gör ju sina små ryck men Shane (som hunden heter) brydde sig inte. Väldigt fin och lugn vovve.
Tror vi gick typ i 40 min sen stog vi o prata en stund till innan vi gick tillbaka mot bilen. Det pinsamma var ju att precis innan vi sa hejdå gjorde han sina mongoryck och självklart råka han ju bita hål i nosen på honom-.-
Men han sa att det inte gjorde något men ah pinsamt i alla fall..
Fast nä det värsta är ju att jag inte vet vad han heter haha vet bara vad hans hund heter. Kommer inte ens ihåg om vi sagt vad jag heter för vi ses typ varje dag nästan hah.
Ah enligt lina så är jag tydligen väldigt flirtig av mig, så jag ger tydligen killar falska förhoppningar eller vad man nu säger.. Ehm jaa asså jag är ju bara vänlig, tar verkligen folk vänlighet som om man flirtar eller är intresserad av personen? Jag har ingen aning för jag är inte bra på att flirta och vet inte när andra gör det heller, jag tar det väl oftast bara som att de är väldigt trevliga. Ja men som den här killen till exempel, jag skulle ju inte ta det som att han flirtar med mig bara för att han är trevlig och rolig?
 
Sen åkte vi i alla fall till lina o Enzo, åkte till rastgården där de lekte och vi gjorde lite träning. Senare åkte vi tillbaka o lämna balto, fikade lite, klippte klorna, Enzo och balto fick busa en sista gång innan vi börja åka hemåt.
När jag kom hem gjorde jag inte så mycke, la mig o vila en stund sen drog jag ut o sprang, fyfan va varmt det var, sprang i linne och ändå svettades jag som en gris och klockan var typ 9!? Men skönt vare i alla fall sen var man ju helt död.
Ja ligger fortfarande i sängen oh kommer nog göra de hela dan, ikväll kommer alla systrar och deras pojkvänner på midda, kul parmidda och jag är fortfarande forever alone fuuuuuuuun...
Tror jag ska ner till stallet efter det då de är lite svalare och inte så mycke folk ute.
 
Lite bilder från igår orkar inte lägga upp alla, men både film och fler bilder ligger på fb..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: