thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ja dålig bloggning men har inte pallat och har faktiskt haft annat för mig. Alla mina lediga dagar spenderades med lina. Vi hade självklart våran every tisdag hunddag med trion. Kanske jag redan hade skrivit om men ahja haha dagen slutade på bagarmossen, tur så var de ingen fara med min lille pojk. 
Ah vet inte riktigt vad jag skulle gjort utan lina o johana, hah skulle inte ha något liv. Finns iallafall inget bättre än när jag har lediga tisdagar och jag vet att jag har en heldag med dom, förgyller mina veckor. Tråkigt dock att johana bara kan en dag i veckan.. men hon är ju så jävla bra som både pluggar och jobbar hårt creeds till dig brorsan. 
Haha ja jag och lina har oftast numera fights med enzo, nu jävlar ska han fan lära sig åka bil i bagageluckan! Hah vettefan hur många gånger jag har fått hans jävla tassar i ansiktet.. sist knäckte han fan näsan på mig.
Nu är de bara två dagar kvar på jobbet sen är jag ledig i  9 dagar! Blir en massa tid med lina, sen får vi väl tvinga johana vissa dagar om hon inte har allt för mycke för sig. Stallet har jag varje dag så hoppas på härligt vårväder. 
Lite bilder från veckan 
 
Har pratat mer med baltos uppfödare och två andra som har hundar därifrån, härliga människor måste jag säga. Vi ska iallafall försöka ordna en liten träff, vilket jag är supertaggad på. Haha de roliga är ju att alla hans kullsyskon är typ patrullhundar och inom fm, sen kommer jag där med min lilla adhd hund hah. Nä men vad mer kan jag göra? Liksom om man jämnför honom nu med när jag fick honom för 4 år sen fyfan vilka framsteg. Och om jag fått honom ännu tidigare hade man ju säkert kommit längre. Men jag är supernöjd med min stjärna och han mår ju hur bra som helst. Och ja snart kanske jag får hem min egna lille valp, nu när jag haft så mycke kontakt med dom har jag blivit mer och mer sugen på en valp, vilket jag aldrig velat ha förut. Men ah om jag ska ha en valp så är de ju mia jag ska ha den ifrån. Just nu längtar jag bara sönder tills vi kunnat bestämma ett datum. Nä nu ska jag fortsätta jobba trots min ständiga huvudvärk som endast uppstår när jag kommer ner i pensionatet.. måste kolla upp de där snart de har hållit på en vecka nu.. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: