thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Skulle gärna skriva om dagen men jag är så jävla trött och har ingen lust..
Den har i alla fall varit jävligt bra, när jag kom hem blev jag kontaktad av baltos uppfödare vilket var väldigt trevligt. Pratade även med en annan tjej som också har hundar därifrån. Var kul, har ju velat kontakta hans uppfödare i flera år men har aldrig liksom vetat hu man ska börja eller vad man ska säga. De var i alla fall jätteglada över att höra hur allt har varit med balto och hur han utvecklats och så.
 
Ahh och nu önskar jag att jag bara kunde somna men nej självklart ska tankarna börja snurra.
Jaa jag har tryckt bort allting, har inte velat tänka på det och inte liksom känna efter.. men jo det känns faktiskt lite pissigt just nu. Haha men vad ska man göra liksom, duger ju tydligen aldrig hah inte konstigt att man blir dumpad hit och dit. Ha så patetiskt.. speciellt när de säger.. nej det är inte du, jag gillar dig jätte mycke men de här och de där gör de komplicerat, haha vad bra där beskrev du ju att allt var mitt fel. Haha asså vissa brudar.. pooff.
Vart finns alla normala tjejer.. haha asså aalltid.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: