thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Godmorgon..
Fyfan är helt slut i huvet.. gårdagen var väldigt stressig.
En hund blev akut sjuk och jag blir så jävla stressad när någon av hundarna blev sjuka.. just nu är hon stabil iallafall. Efter lunchen igår fick jag extrem huvudvärk, kändes verkligen som om huvet skulle explodera.. kunde knappt gå och det blev väldigt jobbigt när jag hade receptionen i 1.5 timma då det var jobbigt att prata. Mitt ena öga började även rinna väldigt mycket, asså det såg ut som om jag asböla på bara ena ögat.. pinsamt. 
När jag hade slutat gick jag bara direkt upp och la mig i sängen, somna typ direkt haha klockan var då bara 7..
Imorse kändes de lite bättre iallafall men nu när jag kommit ner till pensionatet så känns de som om de börjar komma tillbaka.. ahja får se hur dagen går..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: