thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Ligger i sängen och är fett trött så kommer somna när som..
Började dagen med att åka iväg och tvätta min bil, ren och fin blev den. Efter det drog jag ut till lina och så drog vi till tungelsta med Enzo och fikade hos Anette. Väldigt trevligt.Sen drog vi ut någonstans i Haninge och gick runt, väldigt mysig plats faktiskt, Enzo var i alla fall super duktig. Var lös för de mestaa sen gjorde vi lite inkallning. Sen hämtade vi enya och drog ut till nynäs för att hämta johana när hon slutat jobba, sen blev det kinamat!
Sen drog vi hem en snabbis till johana så de fick leka lite sen drog vi hem till lina, däcka lite i sängen sen drog jag mig hemåt. Imorrn bär de av till jobbet sen blir det mysmidda med alla tjejer på jobbet, ska bli grymt kul.
Nää nu kommer jag somna.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: