thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

 
Godmorgon.. ja nu har man ju ställt om klockorna och ja som vanligt så har jag väldigt svårt med de där.. vinner man en timma nu eller inte, jag får då inte ihop de..
Har inte blivit mycke sömn inatt så är typ zombie.. och ja de känns ju inte bättre när man kommer ner i pensionatet och har konstant huvudvärk..
Försöker att inte tänka på de men de är svårt när man redan är trött och har ont i huvet.
Måste fan försöka ta reda på vad de e.. kan ju konstatera att de inte är hundarna jag är allergisk mot då jag även har hundar uppe i huset.. huvudvärken kommer endast när jag kommer in i pensionatet..
Hmm..
Nä mycke som jag måste hinna fixa idag med då jag inte hann med allt igår. Får hoppas att det blir lika fint väder.
Två dagar kvar sen ska jag hämta min lilla älskling.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: