thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Kom precis ut ur duschen, har varit en fin dag idag. Mår lite bättre i alla fall.
Vi gick upp tidigt och åkte ut till jobbet, det blev hårdarbete med hunden vi hade inne. Vet inte hur många gånger jag nästan blev biten men i slutet blev det mycke bättre. Det är ju inge att leka med precis, liksom 75kg kamphund men ah jag antar att jag gillar att ta risker. Men det som får mig att älska de jag håller på med är just när man ser förbättringarna, när man ser hur hundens beteende ändras.
 
Efter det blev det i alla fall badning från Bos sida, han måste ju va ren och fin.
Sen åkte vi till stallet och red ut i det fina vädret.
Blev sen bjuden ut på midda på jobbet så ska snart börja åka ut. Ska bli väldigt trevligt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: