thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

God morgon..
Blev lite mer sovmorgon vilket var lite skönt, dock så har jag blivit lite sjuk.
Så ja idag ska vi bara ligga inne och ta det lugnt. Måste ju ner till stallet senare då jag har båda hästarna.
Igår var jag nere i stallet typ 7 8 timmar sammanlagt hah på förmiddan var jag nere för att brodda windy ha fyfan de gör jag aldrig om igen, jag höll på i 3 timmar sen gav jag upp.. hon fick i alla fall på sig broddar bak.
Sen åkte vi o hämta lina och bara va hemma o chilla, sen blev det att baka dock blev de inge bra menmen..Sen vid typ halv 7 eller nått körde jag hem dom och åkte till stallet igen, kom hem typ halv 11.
Nä nu börjar jag bli riktigt sugen på min lilla valp så ja snart kommer de att ske och har kommit på några bra namn, får se vilket de blir. Det kommer i alla fall bli en liten kille.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: