thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Vaknade för 2 timmar sen.. segt då jag la mig ganska sent..
Men det verkar ju i alla fall vara finare väder idag, skönt!
Igår fick jag åka till ett av våra andra ställen o jobba då de var för lite folk där, ganska kul att se lite mera hur de andra har det.
Slutade vid 12 så vi åkte direkt och hämtade upp lina och johana, ah hade de trevligt som vanligt. Sen körde jag hem dom vid typ 8 eller vad klockan nu var.
Det har blivit lite komplikationer med en hund på jobbet så jag måste åka ut dit på lördan då han blivit ohanterbar för dom. Visst det är egentligen min lediga vecka nu men ah jag lever ju för mitt jobb och det är ju det här jag vill göra, just att hålla på med rehabilitering.
Nä nu ska jag och Bo ut och träna innan det blir att åka iväg på lunch.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: