thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår var det fullt upp, hade superkul med hundarna som vanligt. Åkte till hundkubben och gjorde lite agility, det var väldigt längesen jag och balto gjorde det så de var super kul. Skönt att jag snart är helt ledig, då kommer jag ha mer tid för honom.
Kom ut till jobbet runt halv 9 och då ville killarna dra ut på en promenad, så ah var ju bara tvungen att följa med. Haha vi var ute i 2 timmar! Halv 11 sa jag att vi var tvungna att gå tillbaka så jag skulle hinna åka o handla innan affären stängde kl 23.. Trevligt var det i alla fall sen satt vi i köket ett tag sen så var jag tvungen att lägga mig, då var klockan typ 12. Var helt slut.. Vaknade imorse och ville bara somna om haha men ah nu är snart denna dag slut bara 4,5 timme kvar.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: