thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Tidigt upp, var dödstrött och hade gärna sovit hela förmiddan..
Red ut barbacka.
Åkte o hämtade mitt hjärta och sen ut till lina, han blev glad över att se Enzo men Enzo blev nog ännu gladare haha som vanligt ;)
Åkte iväg och gick en runda sen åkte vi o handlade.
Sen var det dags att åka o lämna balto för att sen åka hem o städa innan jag åkte till jobbet.
Ahh tråkigt att det var sån kort stund.. haha det är ändå ganska roligt, är med lina typ varje dag när jag är hemma och det känns så lite när man bara hinner ses typ 2 timmar eller vad de nu var.. men man har ju fortfarande varit med varandra alla tidigare dagar men ah det blir ändå så lite.
Hatar när man har tider att passa, annars så stannar man ju typ hur länge som helst och kommer aldrig hem, typ som igår haha.
Tröttnar aldrig på de sällskapet haha nu sitter säkert lina o tycker de är asskönt att man dragit till jobbet så hon får lite lugn och ro.. Sry broo. haha
 
Ahh nä men sen dess har jag bara suttit i soffan med Josy, varit nere och varit lite social också.
Försöker komma på vad jag vill käka, väntar på att jenny ska sluta så får vi se vad de blir för mat..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: