thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Igår var jag med lina under dagen sen åkte jag ner till stallet och red ut med eleni, pigg var han så tur att man tog sadeln, red halvvägs mot rundemar och sen tillbaka härligt väder var det i alla fall, skönt att slippa rida i ösregn som dagen innan..
Sen drog vi hem till eleni, kollade på film, bada jacuzzi och bara chilla. Väldigt roligt så det var ett tag sen vi sågs o de inte var nere i stallet.
Sen var det upp tidigt imorse för att åka ner till stallet haha jobbigt var det.
Vi red inne på volten, hade lite markarbete vilket var väldigt roligt då det var ett tag sen för mig och kiwi men fin blev han i slutet. Imorrn blir det mysig barbackatur.
Efter stallet åkte jag ut till lina på jobbet då lille Enzo skulle vaccineras haha så jävla söt, han tyckte att det gjorde lite ont. Sen drog vi hem och bara chilla eller ahh jag däckade totalt var helt slut..
Sen drog jag hem då vi skulle käka midda med johan så vi gick ner till green bull, gott vare.
Ska väl snart sova eller nått..
Fick lust att måla, hmm kanske man ska försöka sig på en tavla??
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: