thatdaywillcome.blogg.se

-

Kategori: Allmänt

Har nyss varit ute o sprungit, skönt vare  men nu har jag ont i halsen..
Skönt att vara hemma, får hoppas att bilen håller sig hel och fin nu när man är här, pallar inte med några mer krångel. Måste fortfarande fixa nytt däck och lampa o grejer.. ahh piss.
 
Idag fick jag frågan om hur jag såg att min framtid kommer se ut.. och jag blev förvånad över att jag inte hade något svar. Jag har ingen framtid, jag har inga mål och fyfan vad det fick mig att känna mig dålig, allt bara sjönk.
Men nu vill de förändra allt och jag vet inte vad jag ska tycka eller känna.
Visst det är jättebra och superkul att de tycker så men jag känner inte att jag är tillräckligt bra för att kunna göra det. Jag känner att det är bäst att jag sköter hundarna, det kan jag. Men ah vi får se, de vill att jag ska börja ta småsteg nu så får väl känna hur det känns, kanske de an ändras och att jag får lite självförtroende. Men ah som sagt självförtroendet är ju inte de bästa jag har..
Vet inte vad jag ska göra imorrn, ska börja med att bara ta det lugnt och e hur vädret blir sen får jag utgå från hur jag mår. Just nu känner jag bara för att ligga inne o kolla på film hela dan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: